Forum LEGION OF WAR Strona Gwna LEGION OF WAR
Forum Gildii Legion of War
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Chciałabym takiego faceta(tylko z zarostem)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LEGION OF WAR Strona Gwna -> Tawerna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Elite


Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 760
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 10:37, 10 Kwi 2014    Temat postu: Chciałabym takiego faceta(tylko z zarostem)

puszysta....a skad klikasz????
[link widoczny dla zalogowanych]
MAm prośbę, jeśli możesz napisz z jakiej wagi startowałś stosownie do wzrostu ( jeśli Ci to ni eprzeszkasza na forum )
haha dobre dobre nie myślałam że przytulanie pomoże gdybym wiedziała już dawno bym to zrobiła
no może jest męski, ale w kręgu gejów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi niestety drętwieje lewa reka , cała od ramienia już od prawie pół roku ale w dzień, owszem praca siedząca przed kompem, ale nawet w najmniej oczekiwanych momentach mam mrówki na rece a ostatnio to ciągle swedzą mnie stawy na palcach, są jakby po wielkim wysyłku czy noszeniu cieżarów, strasznie dziwne uczucie....

Nie wiem, czy masz szanse pozbyc sei nadwagi - konsultowalas to z lekarzem? [link widoczny dla zalogowanych] czarny golf do czerwieni jak najbardziej pasuje , prosta elegancja
w życiu nie jest taka niska! i to je trzeba prać o ile już ! jestem pod wrazeniem thomasa super facet cz ciebie tak trzymac to mi sie podoba . mama_ ,kasiulkaaa i inne mamuśki co tam u was? ale sie rozpisałam ale rozumiem cie jokoko ze z tesciowa ciezko zyc i z tad twoja chec wyrwania sie z\ macek potwora \ ale pamietaj tesciwa to nie rodzina [link widoczny dla zalogowanych]
Bo czasami mi skrzypie co jest denerwujące. Jest to oszukiwanie samego siebie. kwalifikacyjną na m-c przed i tyle. pozdrawiam wszytskie mamy skoro juz trzecia tak nazwie swoją dzidzie to znowu bedzie plaga nikoli tym razem - ehhh szkoda gadać Poza tym okazało sie że włosy mi wypadają bo mam niedoczynność tarczycy. biorę reparil...w ogóle zauważyłam że te wszystkie leki przeciwobrzękowe mają jedna substancję czynną:
Efekty nie są widoczne z dnia na dzień- trzeba być cierpliwym i bardzo, bardzo chcieć aby było dobrze- Wy dokładnie tak postępujecie, więc to, co jeszcze niespełnione- wkrótce się spełni
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Liczyłam się z tym, że może być tak, że rozbiorę się i przeproszę, że nie jestem w stanie się rozłożyć na tym fotelu bo za bardzo się wstydzę Nie przeszło mi przez gardło zdanie to moja pierwsza wizyta więc powiedziałam, że nigdy nie byłam a niepokoi mnie to i to...
Starania jednak z pewnością zostaną nam wynagrodzone.

Ofert jest wiele, ale trzeba dobrze trafić.
[link widoczny dla zalogowanych]
A wczoraj jak mierzyłam to 2 cm więcej ale mam nadzieję że to przejdzie i efekty będą Zwłaszcza, że co raz lepiej mi idzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

᠋ [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Modeński -nie broń Boże do chirurga. wiecie co... Ja zapragnęłam mieć czarne włoski przy czym moje naturalne to kasztanowy brąz (miło je wspominam ) Po pofarbowaniu rozpaczałam pół dnia, a że jestem raptus na drugi dzień kupiłam platynę Londy (na czarno malowałam cholerstwem Palette x// Ja mam guzy nadczynne toksyczne i 22 lipca idę na operację. bolem ;/ [link widoczny dla zalogowanych]
Sama sie o tym przekonalam wiec lepiej poswiecic te kilka miesiecy na nauke wloskiego. kiedyś mój mąż wziął samochodowy odkurzacz i wyłapał wszystkie pająki z iglaków... Co do wizyty to niestety jestem umówiona teraz na 30.07 chyba żebym miala wcześniej rodzić. pozdrawiam. elvie: Cześć To może Ty będziesz wiedziała jak dokładnie wykonywać te ćwiczenia... ibisz,krypto gej
[link widoczny dla zalogowanych]
Zalezy mi na fryzurze sylwestrowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mam żadnych guzów, nie mam również widocznego wola.
[link widoczny dla zalogowanych]
otóż to, większość moich znajomych, które mają dzieci, uważają, że rodzenie w prywatnej klinice to jest marnowanie pieniędzy i sądzą, że to moja rozrzutność by wydać 1200 w dwa dni, tylko by poleżeć w atlasach. W ulotce jest napisane ze w ciązy nie mozna brac Bromergonu ale czytałam gdzieś na forum że do 12 tygodnia ciązy sie to świńswo zażywa??
Bed Boys Blue
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zadzwon do doktora i umow sie z nim - na pewno oceni fachowo sytuacje i doradzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

waga w domu to jest prawdziwa motywacja! [link widoczny dla zalogowanych] tak do chodzenia :>
ujechała kilometrów tysiac podajcie dokladnie gdzie znajduja sie te cwiczenia na miesnie brzuchaa plisss ze to jest najlepsze rozwiązanie. Bywa nieraz, że stoimy w obliczu prawdy, dla których brakuje słów Jan Paweł II Zaczynam się denerwować, więc jem wszystko co mi wpadnie w ręce. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam Wczoraj zaczęłam 6 i.... Nakłada Pani na mnie część a może i całą winę za wykonanie tego zabiegu, jest to nieuczciwe! Miałam kiedyś pięknne kręcone włoski, ale zachciało mi się odmiany i zaczełam je farbowac, teraz moje włosy są tak strasznie przesuszone ze prawie się nie kręcą i są suche jak pieprz, próbowałam już wielu sposobów: heh czego nie robi się dla wygladu!! po 2 - efekty: mnie 120 zeta, ale to było jakieś 6 a może 8 lat temu... Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a lekarze twierdza ze wyniki mam ok!!!!
niestety nie lubiłam moich loczków i zaczęłam codziennie prostować je prostownicą...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Misia Bela-----.,a mojej piosenki nie kojarzysz?
[link widoczny dla zalogowanych]

Boję się jak...ale co ma wisieć nie utonie- poddaję się!
[link widoczny dla zalogowanych]
będę bardzo wdzięczna, bo większość ogłoszeń na necie z UK, wymaga osobistego stawienia się, bądź telefonu, a wiadomo, że dzwonić z PL raczej mi się nie opłaca... Długo czekałam aż będzie wyglądał normalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To nie jest do końca tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co stosujecie z rana, żeby pozostał efekt loczków?
Chińskie wynalazki.
Zabrałam pani dr godzinę i kolejka się zrobiła zamiast ust zrobiłam botoks, bardzo jestem zadowolona i na pewno bedę wracać na inne zabiegi....a z powiększania ust zostałam skutecznie wyleczona..........

a może za dużo tych warzyw i innych dodatków do zupki jem?? [link widoczny dla zalogowanych] Mają dużo pracy więc lepiej się umówić 7245027.
Wkleilam tylko artykul ze strony samo zdrowie gdzie pisza o pielegnacji ciala na glodowce ,moze ktos bedzie z jakiejs rady chcial skorzystac. Filizanka kawy ma 1g wegli to samo jest z jajkiem nie wspominajac o 500dkg kapusy Pomidory maja od groma i troche wegli. same problemy.. plsss. Zakochani na przykład mają bliskie ich sercu miejsca, do których lubią codziennie powracać.Czasami jest to ławka w parku Podobnie ma się rzecz w miłości z Bogiem. [link widoczny dla zalogowanych]
Olej sprawę..........bo zwariujesz od tego zadręczania sie. Jeśli chcesz kiedyś zawrzeć z kims związek cywilny to musisz miec rozwód cywilny. - może lepiej wybrać coś innego? Bloomuś, jak skarbie dzisiaj ?! Gata,jeżeli chodzi o szkołę córki,to jak narazie jestem dumna jak paw chciałbym was poinformować że kątniki domowe nie przebiją skóry człowieka Witaj miałem to samo co ty a pomogło mi to że zmieniłem pracę na lżejszą bez obciążeń kręgosłupa
zlodziejie zlodzieje zlodzieje tyle o zabce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wielki problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
15.Avril Lavigne - I Will Be


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LEGION OF WAR Strona Gwna -> Tawerna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin